Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2007 17:42 - Женски речник
Автор: onyxkorp Категория: Забавление   
Прочетен: 1509 Коментари: 0 Гласове:
0



Да = Не

Не = Да

Може би = Не

Аз съм виновна = Ще видиш ти

Необходимо ни е = Аз искам

Решавай сам = Вярното решение сега е вече очевидно

Прави каквото искаш = После ще си платиш за това

Трябва да поговорим = Необходимо ми е да се оплача

Разбира се, продължавай = Не искам да правиш това

Не съм разстроена = Разбира се, че съм разстроена, бе идиот!

Ти си толкова мъжествен = Трябва ти да се обръснеш и си много потен

Разбира се, ти си много грижлив тази вечер = Ти можеш ли изобщо да мислиш за нещо друго, освен за сексω

Бъди по-романтичен, изгаси светлината = Имам синини по бедрата

Тази кухня е толкова нуедобна = Искам нов дом

Искам нови перденца = и килими, и мебели и тапети...

Закачи картината тук = НЕ, аз имах предвид ето тук!

Чух някакъв шум = Забелязах, че почти си заспал

Обичаш ли меω = Каня се да те помоля за нещо скъпо

Колко много ме обичашω = Днес направих нещо, което съвсем няма да ти хареса

Ще съм готова след минутка = Сваляй си обувките и потърси интересна игра по телевизията

Имам ли дебел задникω = Кажи ми че съм красавица

Трябва да се научиш да общуваш = Просто се съгласи с мен

Чуваш ли меω! = (Твърде късно, вече сте умрели)

Това да не е малкияω = Защо да не станеш и да го полюлееш, докато не заспиω

Не викам! = Да, аз викам, защото мисля, че това е важно!

image  

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: onyxkorp
Категория: Забавление
Прочетен: 298078
Постинги: 63
Коментари: 93
Гласове: 42
Архив
Блогрол